Numéro 9

Légende ci-dessous
Numéro 9

Filosofija

01_PhilosophiesNuméro 9 – nauja prabangaus automobilio koncepcija, kuria siekiama sukurti tauresnius DS serijos modelius. Šis automobilis, kurį projektuojant remtasi ypatingu kūrybiniu požiūriu siekiant sukurti unikalų stilių, pasižymi stipriu emociniu turiniu, tobulumu ir išskirtine apdaila.

Numéro 9 suteikia vairuotojams visiškai naujos vairavimo patirties ir ypatingai palengvina kasdienį vairavimą.

Visureigio įkvėptas koncepcinis automobilis išsiskiria savitumu ir žavesiu.

Dizainas

02_DesignSkrupulingai apgalvotose Numéro 9 detalėse nuostabiai atsispindi naujausi DS serijos bruožai. Šis Paryžiuje, šlovingoje mados pasaulio sostinėje, sukurtas koncepcinis automobilis pradeda naują DS serijos dizaino erą. Klasikinio stiliaus DS kėbulas papildytas išgaubtu stogu, kurį pabrėžia chromo apdaila ir subtili DS monograma, taip pat šoniniais langais, išsigaubiančiais bagažinės dangčio kryptimi.

Sumaniai panaudotos spalvos ir medžiagos kuria paslaptingumo ir įmantrumo pojūtį. Tamsiai juoda kėbulo spalva su subtiliais violetinės spalvos pėdsakais, vadinamais „Whisper“ (šnabždesiais), puikiai dera su „Californian“ chromo apdaila, suteikiančia dizainui šiek tiek šiltų tonų.

Technologija

03_TechnologiesNuméro 9 koncepcinis automobilis jungia keletą technologijų, užtikrinančių išskirtinį patogumą, saugumą ir aplinkos apsaugą, be to, suteikia keleiviams subtilių, bet įsimintinų vairavimo pojūčių. Jame naudojama „Créative Technologie“ koncepcija yra puikus Markės kompetencijos pavyzdys. Numéro 9 įrengta hibridinė pavara, t.y. benzininis arba dyzelinis variklis priekyje ir elektros variklis automobilio gale. Elektros varikliui maitinti naudojama ličio jonų akumuliatoriaus baterija, leidžianti pasiekti 70 AG galią ir 200 Nm sukimo momentą; akumuliatorius įkraunamas iš buitinio elektros lizdo vos per tris su puse valandos.

Aplinkos apsauga

04_EnvironnementNuméro 9 yra ekologiškas hibridinis automobilis. Tai ypač aktualu važiuojant mieste. ZEV (visiškai aplinkos neteršiančiu) režimu galima nuvažiuoti 50 km. Kelių ruožuose, kuriuose reikia pakaitomis greitėti ir lėtėti, hibridinė sistema taupydama degalus naudoja abu energijos šaltinius. Vidaus degimo variklis greitkelyje ima veikti ypač dideliu našumu, panaudodamas įspūdingas 295 AG, bet degalų sąnaudos (1,7 l/100 km) ir CO2 išmetimas (39 g/km) nepadidėja.