Pridėta 25.07.2018

Pamirškite, ką žinojote apie ankstesnės kartos „Berlingo“. Nuo šiol keleivinė ir krovininė versijos yra atskiri modeliai, kurie ne tik skiriasi savo paskirtimi, bet ir išvaizda.

Pažvelkite į naująjį trečios kartos „Berlingo“ – mano galva, gamintojai ji galėjo pakrikštyti nauju vardu. Nuo šiol tai, ką matote čia – išskirtinai keleivinė versija, kuri gali turėti tiek penkias (4,40 m ilgio M modelis), tiek ir septynias (4,75 m XL modelis) sėdimas vietas. O komercinis automobilis skiriasi tiek gerokai kuklesne išvaizda, tiek ir savo paskirtimi. Žvelgiant į priekinę automobilio dalį, „Berlingo“ sunku atskirti nuo kitų šiuolaikinių „Citroen“. Dvigubi žibintai, aukštas, trumpas ir statmenas variklio gaubtas, mažas atstumas nuo buferio iki priekinės ašies. Nieko keisto, kadangi naujojo modelio gamybai panaudota lengvųjų automobilių EMP2 platforma, kuri ir naudojama lengvųjų „Peugeot“ ir „Citroen“ modelių gamyboje.

Ir tik automobilio profilis bei galinė jo dalis išduoda, kad tai – daugiatikslis vienatūris. Taip oficialiai lietuviškai skamba šio automobilio pavadinimas. Neoficialiai tauta ji vadina „kabluku“, o gamintojas šią klasę pakrikštijo LAV – „Leisure Activity Vechicle“. Laisvai interpretuojant – aktyvų laisvalaikį mėgstančios šeimos automobilis. 

Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/testai/naujo-citroen-berlingo-testas-ne-tik-praktiskas-bet-ir-originalus.d?id=78553411


 

Darbalaukio versija