„Citroën“ pristatė atnaujintą „C5 Aircross“ modelį, kurio naujajame siluete pastebima daugiau jėgos ir rafinuotumo. Pagal komfortą ir pritaikymo galimybes segmento etalonu laikomas miesto visureigis, o ypač jo versija su įkraunamąja hibridine jėgaine, atnaujinus dizainą tapo dar solidesnis.
Salono patobulinimai taip pat pabrėžia keleivių erdvės privalumus. Nuo debiuto rinkoje važiavimo komfortu garsėjančiam „C5 Aircross“ pranašumą suteikia „Citroën Advanced Comfort“ pakaba ir unikalios pagal tą pačią filosofiją sukurtos sėdynės, kartu su gausia komforto įranga lemiančios daug gerų patirčių kiekvienoje kelionėje.
Pasikeitusi išvaizda
Atnaujinto dizaino „C5 Aircross“ iš pažiūros atrodo dar didesnis ir impozantiškesnis. Pastebimai pasikeitė automobilio priekis – jo gaubtus paviršius pakeitė taisyklingesnės linijos. „Citroën“ tapatybę geriausiai perteikia V forma išdėstyti LED žibintai, kurių atskiri segmentai primena pianino klavišus. Dėl šių pakeitimų automobilis atrodo itin šiuolaikiškai – žibintai sukuria papildomą 3D efektą.
Išskirtinis dėmesys buvo skiriamas net ir smulkiausioms detalėms. Itin efektingai atrodo trimačiai LED žibintai, nauji 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai ir unikalumą garantuojančios papildomos suasmeninimo galimybės.
Galingo ir pasitikėjimą keliančio SUV modelio bruožai labiausiai pastebimi žvelgiant į tvirtas visą kėbulo apačią dengiančias apsaugas, įskaitant „Airbump“ skydus ir ratų arkų apdailą. Prie bendro stiliaus dera išraiškingi stogo bagažinės laikikliai. Automobiliui montuojami dideli 720 mm skersmens ratai, o prošvaisa siekia 230 mm. Visa tai leido sukurti vairuotojui itin patogią aukštą sėdimąją vietą.
Daugiau erdvės ir komforto
Atnaujintas „C5 Aircross“ salonas tapo dar dinamiškesnis ir rafinuotesnis. Automobilio viduje nuo šiol montuojamas naujas 10 colių jutiklinis ekranas atrodo tarsi pakibęs virš prietaisų skydelio. Didesnis ekranas suteikia galimybę patogiai valdyti klimato kontrolės sistemą, o dėl lengviau įskaitomų masyvesnių ženklų ir rašmenų vairuotojui nereikia nuleisti akių nuo kelio.
10 colių jutiklinis ekranas bus įtaisytas visuose benzininiuose ir dyzeliniuose modeliuose su navigacijos sistema. Taip pat jis siūlomas ir versijoms su hibridinėmis jėgainėmis, pradedant nuo „Feel“ komplektacijos. Oro tiekimo angos nuo šiol montuojamos po ekranu. Sumodernintas ir jų dizainas – parinkta elegantiška horizontali forma.
Svarbiausią informaciją pateiks vairuotojo akių lygyje įrengtas visiškai suasmeninamas 12,3 colio skaitmeninis ekranas. Jame bus pateikiamos navigacijos nuorodos, taip pat informacija apie aktyvių pagalbinių sistemų veikimą ir hibridinės jėgainės darbo režimą. Vairuotojui neteks nuleisti akių nuo kelio, dėl to padidės eismo saugumas.
„C5 Aircross“ modelyje sumontuotos naujos kartos „Citroën Advanced Comfort“ sėdynės. Su jomis šiuo metu jau komplektuojami C4 ir C5 X modeliai. Pagrindinis jų sluoksnis pagamintas iš itin tankaus porolono, o papildomas 15 mm minkštesnės medžiagos sluoksnis ir savita konstrukcija suteikia sėdynėms elegantiškumo ir užtikrina aukščiausio lygio komfortą bei vairavimo patogumą. Dėl per laiką nesubliūkštančio specialaus porolono visos šios savybės išlieka ir ilgose kelionėse.
Taip pat buvo šiek tiek pakoreguota salono apdailos spalvų gama ir parinktos naujos aukštos kokybės medžiagos. Vidutinio komplektacijos lygio modelių sėdynės aptrauktos nauja tekstile, o „Shine“ lygio įrangą turinčių automobilių sėdynės apvilktos minkštos „Alcantara“ odos apmušalais, kuriuos itin malonu liesti. Taip pat bus galima rinktis ir itin kokybišką perforuotą odą.
Aukšta ir didelė centrinė konsolė atrodo šiuolaikiškesnė. Jos apdailai nuo šiol naudojamas odos efektą sukuriantis specialus audinys ir chromo apdailos juostelės.
Pastarosios itin pabrėžia modeliams su automatinėmis pavarų dėžėmis būdingą ergonomiškesnį valdymo įrangos išdėstymą: elegantišką ir technologiškai pažangią „e-Toggle“ transmisijos valdymo rankenėlę ir naują važiavimo režimų pasirinkimo mygtuką, turintį „Grip Control“ funkciją. Modeliuose su įkraunamosiomis hibridinėmis jėgainėmis taip pat naudojamas galimų trijų skirtingų pavaros režimų – elektros, hibridinio ir sportinio – jungiklis.
Centrinėje konsolėje integruota didelė dėtuvė, dvi USB jungtys ir belaidžio išmaniųjų įrenginių įkrovimo platforma.
Aukščiausio lygio komfortu išsiskiriantis „C5 Aircross“ tiksliai perteikia „Citroën“ prekių ženklo galimybes šioje srityje. Atnaujintas modelis išlaikė geriausias savybes, dėl kurių visuomet išsiskirdavo savo segmente. Papildomai atsižvelgta į vartotojų patirtis ir automobilio naudojimo patogumą.
„Citroën“ modeliuose sumontuota „Progressive Hydraulic Cushions“ pakaba puikiai slopina bet kokius virpesius, atsirandančius dėl kelio nelygumų, todėl keleiviams susidaro įspūdis, jog automobilis tarsi sklendžia ore.
Naujajame „C5 Aircross“ taip pat įdiegta 20 pažangiausių pagalbinių sistemų, o jų gausa ir efektyvumu šis modelis išsiskiria visame kompaktinių SUV segmente. Į siūlomą komplektą įeina antrojo autonomiškumo lygio vairavimo automagistralėse pagalba, sujungianti prisitaikančiosios greičio palaikymo sistemos, turinčios „Stop & Go“ funkciją, ir aktyviosios įspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos sistemos galimybes.
„C5 Aircross“ yra vienintelis šio segmento SUV, kurio gale montuojamos trys atskiros stumdomos sėdynės su tiek į priekį, tiek atgal nulenkiamomis nugarėlėmis. Toks sprendimas suteikia galimybę maksimaliai išnaudoti salono erdvę. Automobilis pasižymi didžiausia segmente bagažinės talpa: benzininiuose ir dyzeliniuose modeliuose ji siekia nuo 580 iki 720, o hibridinėje versijoje – nuo 460 iki 600 litrų.
Taip pat ypatingas dėmesys buvo skiriamas garso izoliacijai. Papildomai siūlomi specialiu akustiniu plastiko sluoksniu dengti priekiniai langai sustiprina nuo aplinkinio pasaulio apsaugotos uždaros kapsulės įspūdį.
Komforto aspektas dar labiau išryškėja modeliuose su įkraunamosiomis hibridinėmis jėgainėmis. Kasdienėse kelionėse tokiu automobiliu galima išnaudoti elektros režimo privalumus ir nenaudojant degalų nuvažiuoti iki 55 km. Ilgose kelionėse savo darbą atliks benzininis vidaus degimo variklis.
Prie to vartotojai greitai įprato – dar prieš debiutuojant atnaujintam modeliui daugiau nei 30 proc. Europoje parduodamų „C5 Aircross“ visureigių buvo įkraunamieji hibridai.
Elektros režimu važiuojantis įkraunamasis hibridas gali išvystyti iki 135 km/val. greitį, jis rieda be triukšmo ir vibracijų. Dėl akimirksniu pasiekiamo elektros varikio 320 Nm sukimo momento automobilis itin veržlus ir dinamiškas. Elektros režimas suteikia ir judėjimo laisvę – su tokiu visureigiu galima patekti į miestų zonas, kuriose ribojamas benzininių ir dyzelinių automobilių eismas.