Praėjusią savaitę nuo naujausio „Citroën“ prestižinio modelio buvo nuimtas paslapties šydas. Pagrindiniai naujojo „C5 Aircross“ raktažodžiai yra erdvumas, komfortas ir technologijos, bet ir dizainas – dėl to jis turėtų tapti vienu iš „Stellantis“ grupės prestižinių visureigių. Tai reiškia dvejus metus trukusio visos „Citroën“ modelių linijos atnaujinimą.
„Citroën“ Baltijos šalių vadovas Margusas Ilusas pripažįsta, kad naujasis modelis stebina daugeliu atžvilgių. „Pirmąjį įspūdį visada formuoja automobilio išvaizda, o kuriant naująjį „C5 Aircross“ dėl to labai stengtasi. Visų pirma, aptakus dizainas, siekiant maksimaliai padidinti elektrinio variklio nuvažiuojamą atstumą, bet ir bendri dizaino elementai, ypač trijų dalių galiniai žibintai. Daug drąsių ir įspūdingų sprendimų, suteikiančių šiam automobiliui charakterio“, – apibūdina Ilusas.
Be to, naujos kartos „C5 Aircross“ išsiskiria savo dydžiu – jis 16 centimetrų ilgesnis ir 5 centimetrais platesnis nei ankstesnis modelis, todėl gale sėdintiems keleiviams kelionė bus dar patogesnė. Bagažinė taip pat yra viena erdviausių savo segmente (651 litras) ir, svarbiausia, ji visiškai tokio paties dydžio visiems variklių tipams. Be to, automobilyje įrengta daug išmanių daiktadėžių.
„Bus parduodamos tiek hibridinės, tiek įkraunamosios hibridinės, tiek visiškai elektrinės automobilio versijos. Ypač įspūdingas automobilio elektra nuvažiuojamas atstumas: įkraunamojo hibrido atveju tai reiškia vidutiniškai 85 kilometrus kasdien, jei baterija yra visiškai įkrauta, o elektrinio automobilio atveju – iki 680 kilometrų“, – aiškina Ilus. Galima rinktis iš dviejų visiškai elektrinių versijų: 157 kW variklis su 73 kWh baterija, kurios nuvažiuojamas atstumas siekia iki 520 kilometrų, ir 170 kW variklis su 97 kWh baterija, kurios nuvažiuojamas atstumas siekia iki 680 kilometrų.
Salone pirmiausia akį traukia didžiausias „Stellantis“ koncerno istorijoje ekranas – 13 colių vertikalus HD ekranas, kurį patys naujojo modelio dizaineriai dėl nuo prietaisų skydelio žemyn pasklindančio išdėstymo vadina waterfall-screen.
„Daugelis vairuotojų pageidauja, kad visa salono navigacija nevyktų tik per jutiklinį ekraną, bet kad pagrindinės funkcijos būtų valdomos fiziniais mygtukais. „C5 Aircross“ modelyje jie yra po dideliu ekranu, ekraną galima pritaikyti tiksliai pagal savo skonį, telefoną galima patogiai prijungti per „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“, vienu metu galima prijungti du telefonus. Be to, integruota „ChatGPT“ programa padeda vairuoti dar išmaniau ir patogiau“, – sako Ilusas. Vairuotojui padeda 10 colių skaitmeninis vairuotojo informacijos ekranas, kurį taip pat galima pritaikyti pagal savo pageidavimus, ir, priklausomai nuo įrangos lygio, head-up display, t. y. grafinis rodmenų rodymas ant priekinio automobilio stiklo. „Matrix LED“ priekiniai žibintai padeda užtikrinti vairavimo komfortą ir saugumą.
Vienas pagrindinių raktinių žodžių, kurį „Citroën“ naudotojai jau dešimtmečius pabrėžia kalbėdami apie savo automobilius, yra komfortas. Naujajame „C5 Aircross“ įrengtos pačios inovatyviausios „Citroën Advanced Comfort“ sėdynės. Po aukštos kokybės ir patogiomis medžiagomis slypi technologija, leidžianti priekines sėdynes elektra reguliuoti iki dešimties skirtingų pozicijų ir naudoti šildymo, vėdinimo bei masažo funkcijas. Priklausomai nuo įrangos, galima pasirinkti ir šildomas galines sėdynes. Tiek panoraminis stoglangis, tiek salono apšvietimas suteikia salonui šviesos ir individualumo.
Nors naujasis „C5 Aircross“ Europoje turėtų pasirodyti paskutinį šių metų trečdalį, Lietuvoje jo galima tikėtis pirmoje kitų metų pusėje.