Skip to content

KELIAUKITE KOMFORTIŠKAI

Po susisiekimui mieste skirto koncepcinio „Ami One Concept“ elektromobilio „Citroën“ pristatė antrąjį elektra varomą ateities modelį „19_19 Concept“. Ši miesto mobilumo vizija sukurta švenčiant prekės ženklo šimto metų jubiliejų.

TIKRAS CITROËN

Erdvėlaivių įkvėptas „19_19 Concept“ dizainas atrodo itin efektingai. Dėl išmaniosios pakabos keleiviai jaučiasi taip, lyg sklęstų virš kelio. Į novatorišką futuristinio dizaino automobilį įdiegtos 4 lygio autonominio valdymo technologijos ir su keleiviais bendraujantis asmeninis asistentas. Viena įkrova galima nuvažiuoti 800 km atstumą.

FUTURISTIŠKAS PRIEKIS

Futuristiškas priekis

„19_19 Concept“ išsiskiria dvigubu organinio stiklo variklio gaubtu, apimančiu visą automobilio priekį. Gerokai aukščiau sparnų pakelta viršutinė dalis veikia kaip laikantis elementas. Taip pat į ją sumontuoti prekės ženklo ševronus formuojantys „Full LED“ žibintai su „Origins“ logotipu.

Moderni galinė dalis

Priekio dizainą atkartoja galinė dalis su bagažinės gaubtu, aerodinamišku rėmu ir Y formą sudarančiais žibintais. Juose taip pat integruoti ševronai, o viršutinė linija atlieka oro aptako funkciją. Ant stogo įrengtos dvi lazerinės matavimo sistemos LIDAR. Riedlentę primenantis rėmas neslepia konstrukcijos detalių. 

EFEKTINGAS DIZAINAS

Skaidri kapsulė

Blizgantis „19_19 Concept“ kėbulas dėl ilgos bazės ir itin trumpų iškyšų primena skaidrią kapsulę. Praplatėję apvalių formų keleivių kabinos šonai primena lėktuvo sparnų tvirtinimo vietas. Organinis kėbulo stiklas yra juodos ir mėlynos spalvų. Taip atiduodama duoklė svarbiam prekės ženklo istorijoje lenktyniniam automobiliui „Petite Rosalie“. Iš kabinos matomumas yra puikus, o į vidų gali pažvelgti ir praeiviai. Galinė „19_19 Concept“ dalis padengta keleivių privatumą saugančią plėvele.

Didžiausi ratai

„19_19 Concept“ į kelią remiasi drauge su „Goodyear“ sukurtais XXL ratais (930 mm skersmens ratlankiai su 255/30 R30 dydžio padangomis). Dėl ratlankius dengiančios gumos ratai atrodo kaip vientisos detalės. Nuo kėbulo atskirti sparnai sudaro įspūdį, tarsi kabina uždėta ant keturių kamuolių, kurie neliečia kelio dangos. 

NATŪRALUS KOMFORTAS

„19_19 Concept“ viduje kiekvienas keleivis gali susikurti asmeninę erdvę ir atsipalaiduoti. Įrangos valdymas intuityvus, o svarbiausią informaciją vairuotojui ant priekinio stiklo pateikia projekcinis ekranas. Sėdynė su galvos atloše integruotu garsiakalbiu – itin moderni ir komfortiška. Keleivis priekyje gali važiuoti pusiau gulėdamas ir naudotis motorizuota kojų atrama, o galinė sėdynė yra tarsi patogi sofa. Kiekvienas keleivis patenka į atskirą garso zoną, todėl gali individualiai klausytis skirtingos muzikos. Supaprastintas prietaisų skydelis gali virsti filmus rodančiu projektoriumi, o vairo centre paeiliui rodomi „Citroën“ istorijoje naudoti logotipai. Automobilis neturi centrinių statramsčių, todėl dėl durų su galiniais vyriais labai lengva patekti į vidų.
Į „19_19 Concept“ įdiegta aktyvioji išmaniojo valdymo sistema su svyravimų slopinimu ir „Progressive Hydraulic Cushions®“ hidraulines pagalves turinčia pakaba. Drauge su specialiais ratais tai pašalino kratymą salono viduje. „IntelliGrip“ sistema su išmaniaisiais davikliais parenka optimalų režimą ir sudaro įspūdį, kad automobilis sklendžia virš kelio.

ATEITIS DABAR 100% ELEKTRINIS

800 km nuvažiuojamas atstumas

„19_19 Concept“ yra 100 proc. elektrinis. Automobilis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 5 sekundes ir išvysto maksimalų 200 km/val. greitį. Į jį įdiegta itin greito įkrovimo įranga leidžia be laido vos per 20 minučių atgauti 600 km nuvažiuojamą atstumą.

Autonominis valdymas

„19_19 Concept“ gali važiuoti savarankiškai. Atskirais momentais, pavyzdžiui, magistralėje arba eismo spūstyje automobilis viską atliks pats. Norėdamas patirti vairavimo malonumą arba intensyvaus eismo gatvėje patekęs į sudėtingą situaciją, vairuotojas bet kada gali perimti valdymą.

AKTYVUS ASMENINIS ASISTENTAS

Dirbtinio intelekto asmeninis asistentas lengvina automobilio valdymą ir užtikrina sklandų keleivių bendravimą. Vairuotojui laikant vairą, jis yra aktyvus, tačiau į valdymą nesikiša. Pasirinkus autonominį režimą, vairas ir pedalai atsitraukia, cilindro formos asmeninis asistentas pakyla į viršų, atlaisvindamas projektoriaus erdvę. Asistentas taip turi Silicio slėnio startuolių, kompanijos „SoundHound“, sukurtą natūralios kalbos atpažinimo sistemą.