Skip to content

MY CITROËN PROGRAMĖLĖ

„My Citroën“ leidžia palaikyti ryšį su automobiliu ir suteikia prieigą prie svarbiausios informacijos. Ši suasmeninama programėlė leidžia matyti techninės priežiūros duomenis ir lengviau naudotis „Citroën“ paslaugomis. Atraskite pagrindines „My Citroën“ funkcijas.

MY CITROËN GALIMYBĖS

Automobilio buvimo vietos nustatymas

„My Citroën“ programėlė turi GPS signalo fiksavimo funkciją, todėl nustatyti automobilio buvimo vietą labai paprasta.

Vairavimo įpročių keitimas

Vairavimo funkcija leidžia peržiūrėti visų kelionių statistiką ir pagal tai optimizuoti vairavimą. 

Visa informacija apie automobilį

Transporto priemonės skyrelyje greitai rasite visus automobilio dokumentaciją ir naudingus patarimus. Tai itin naudinga, kai prietaisų skydelyje pasirodo pranešimas apie planuojamą techninę apžiūrą!

TECHNINĖ PRIEŽIŪRA IR PAGALBA KELYJE

Žvilgsnis į serviso knygelę

Lengvai rasite visą informaciją apie automobilio techninę priežiūrą, garantijos sąlygas, ridą ir planuojamo kito apsilankymo servise datą. „My Citroën“ siūlo techninės priežiūros planus, kurie atitinka klientų vairavimo įpročius.

Registracija apsilankyti Citroën servise

Paprasta ir praktiška „My Citroën“ programėlė suteikia galimybę gauti techninės priežiūros sąmatą ir iš anksto užsiregistruoti į norimą „Citroën“ servisą.

PASLAUGOS TURINTIEMS ELEKTROMOBILIUS ARBA HIBRIDUS

Su my Citroën valdykite automobilį nuotoliniu būdu

„My Citroën“ programėlė leidžia patikrinti nuvažiuojamą atstumą, nuotoliniu būdu valdyti baterijos įkrovimą arba nustatyti salono temperatūrą. Naudojantis „My Citroën“ programėle.

PERŽIŪRĖKITE NUOTOLINIŲ FUNKCIJŲ MOKOMĄJĄ MEDŽIAGĄ

SVARBIAUSIA YRA JŪSŲ SAUGUMAS

Citroën Assistance

Patekote į avariją arba sustotoje kelyje dėl gedimo? Kontaktų ir pagalbos puslapyje būsite nukreipti į klientų aptarnavimo skyrių arba techninės pagalbos specialistus. Šios tarnybos dirba 24 val. per parą, 7 dienas per savaitę.

PROFESIONALIAI GREITAI IR PATOGIAI + 370 520 53 695

 

Citroën Assistance

Patekote į avariją arba sustotoje kelyje dėl gedimo? Kontaktų ir pagalbos puslapyje būsite nukreipti į klientų aptarnavimo skyrių arba techninės pagalbos specialistus. Šios tarnybos dirba 24 val. per parą, 7 dienas per savaitę.

PROFESIONALIAI GREITAI IR PATOGIAI + 370 520 53 695

 

DUK apie „MY CITROËN“ mobiliąją programėlę
Kaip prie vieno automobilio prijungti kelis telefonus?
Vienas automobilis gali turėti vieną pagrindinį naudotoją ir iki 19 antrinių naudotojų, prisijungusių mobiliąja programėle. Antrinį naudotoją galima pridėti prisijungus prie mobiliosios programėlės jo įrenginyje, tačiau tam būtina naudoti pagrindinio naudotojo paskyrą. Prisijungus mobiliojoje programėlėje, naudotojo bus paprašyta užregistruoti naują telefoną. Registracijos proceso metu kodas, kurį reikia įvesti antrinio naudotojo mobiliojoje programėlėje, yra siunčiamas tekstiniu pranešimu pagrindinio naudotojo nurodytu telefono numeriu. Atlikus registraciją, antriniam naudotojui yra suteikiama prieiga prie automobilio informacijos.
Kiek automobilių gali turėti vienas naudotojas?
Vienas naudotojas mobiliojoje programėlėje gali turėti ne daugiau kaip dešimt (10) prijungtų automobilių.
Ar galiu matyti informaciją apie elektromobilio elektros energijos sunaudojimą?
Deja, šiuo metu mobiliojoje programėlėje informacija apie elektros energijos suvartojimą nepateikiama.
Per kiek laiko aktyvuojamos „e-remote“ nuotolinio valdymo paslaugos?

„e-remote“ nuotolinio valdymo paslaugos įprastai aktyvuojamos nuvažiavus vieną-tris 20 minučių trukmės keliones.

Vis dėlto kai kuriais atvejais paslaugų aktyvavimas gali užtrukti iki septynių dienų.

Naudotojui išsiunčiamas el. laiškas, kuriame nurodoma, kad „e-remote“ paslaugos yra aktyvuotos.

Aktyvuojant „e-remote“ nuotolinio valdymo paslaugas, vairavimo metu telefonas turi būti prijungtas prie automobilio „Bluetooth“ ryšiu, o mobilioji programėlė turi veikti „Connected“ režimu.

Kaip pakeisti „My Citroën“ slaptažodį?
Prisijunkite prie savo „My Citroën“ paskyros, pagrindinio puslapio viršutiniame dešiniajame kampe pasirinkite „Mano paskyra“, tada pasirinkite „Keisti slaptažodį“. Jei turite „Citroën Services Store“ paskyrą, naujas slaptažodis bus naudojamas automatiškai.
Kaip pašalinti automobilį iš „My Citroën“ paskyros?

Prisijunkite prie savo „My Citroën“ naudotojo paskyros.

Spustelėję „Mano automobiliai“, galite pašalinti vieną ar daugiau transporto priemonių. Skiltyje „Pasirinkti automobilį“ spustelėkite „Pašalinti automobilį“. Visi „My Citroën“ naudotojo paskyroje pašalinti automobiliai taip pat bus pašalinami ir Jūsų „Citroën Services Store“ naudotojo paskyroje.

Jei ištrinsiu „My Citroën“ programėlę, ar visi išsaugoti duomenys bus prarasti?
Įrenginyje ištrynus „My Citroën“ mobiliąją programėlę, visam laikui ištrinami visi su automobiliu susiję duomenys (GPS užfiksuotos buvimo vietos, techninės priežiūros priminimai, kelionių informacija ir t. t.). Kita vertus, visa su Jūsų profiliu susijusi informacija 2 mėnesius išlieka prieinama.
Jei savo „My Citroën“ naudotojo paskyroje pridedu transporto priemonę, ar ji atsiras mano „Citroën Services Store“ paskyroje?
Jūsų „My Citroën“ ir „Citroën Services Store“ paskyros yra tos pačios. Jos yra tarpusavyje susijusios ir visi pakeitimai matomi abejose paskyrose.
Kaip galiu peržiūrėti ankstesnes keliones ir transporto priemonės duomenis?

Ši informacija perduodama susiejus transporto priemonę ir mobiliąją programėlę naudojant toliau išvardintas paslaugas.

„Bluetooth“ ryšys

Norint susieti transporto priemonę ir mobiliąją programėlę, reikia atlikti toliau nurodytus veiksmus.

Įjunkite „Bluetooth“ funkciją išmaniajame telefone.

Paleiskite mobiliąją programėlę „My Citroën“.

Įveskite transporto priemonės VIN kodą arba programėlėje „My Citroën“ pasirinkite tinkamą transporto priemonę. Programėlės juostoje pasirodys vairavimo piktograma.

 

Neatlikus šių veiksmų, transporto priemonėje ši funkcija nebus prieinama.

Prijunkite išmanųjį telefoną naudodamiesi automobilio jutikliniu ekranu (jame pažymėkite tik „Phone“ („Telefonas“) ir „Streaming“ („Srautinis duomenų perdavimas“) parinktis. Programėlėje atsiranda juosta „Prijungta prie transporto priemonės“.)

 

Išjungus ryšį su transporto priemone, programėlėje rodoma tiek kelionės ataskaita, tiek transporto priemonės duomenys.

Kad kelionės duomenys būtų rodomi programėlėje, turi būti nuvažiuota bent 300 metrų.

Kelionės vidutinės degalų sąnaudos programėlėje rodomos tik tada, jei kelionė yra ilgesnė nei 2 km.

Aptarnavimo paslaugos automatiškai neperkeliamos į „My Citroën“ programėlę. Jas programėlėje galima įvesti rankiniu būdu.

Kaip galiu įrašyti kelionės duomenis?

Pakeitus išmanųjį telefoną arba pašalinus ir iš naujo įdiegus programėlę, išsaugotos kelionės bus ištrintos. Norint kelionių duomenis išsaugoti, juos galima eksportuoti iš išmaniojo telefono ir įkelti į naująjį išmanųjį telefoną (tas pats veiksmas, kaip ir pašalinant bei iš naujo įdiegiant „My Citroën“).

 

Norint duomenis eksportuoti iš programėlės

reikia paspausti naudotojo piktogramą viršutiniame dešiniajame programėlės kampe. Ekrane bus rodomas meniu.

Spustelėkite „Nustatymai“/„Vairavimo duomenys“/„Perkelti vairavimo duomenis į kitą išmanųjį telefoną“. Bus atidaroma el. pašto programėlė.

Šį el. laišką turite išsiųsti savo el. pašto adresu.

 

Norint duomenis įkelti į programėlę

Atidarykite el. laišką, kuriame yra eksportuotas failas.

Paspaudus ant failo, bus pasiūlyta jį atidaryti naudojant „My Citroën“ programėlę.

Tada duomenų importavimas bus pradėtas automatiškai.

Ar mano transporto priemonei taikoma atšaukimo kampanija?

„My Citroën“ programėlėje galite pasitikrinti, ar šiuo metu vykdoma Jūsų automobiliui taikoma atšaukimo kampanija.

Spustelėkite „Mano automobilio atšaukimo priminimas“.

Turite spustelėti ant norimos transporto priemonės ir spausti „Patikrinti“.

Programėlėje rodoma su transporto priemone susijusi informacija ir būtini veiksmai.

Kas yra „Citroën connect nav“?

Tai naujos kartos navigacijos sistema, diegiama CITROËN automobiliuose. Navigacijos sistema pasižymi tokiomis funkcijomis:

Jutiklinis ekranas yra jautresnis lietimui ir veikia greičiau, užtikrina sklandesnį veikimą ir didesnį ekrano ryškumą, prilygstantį naujausios kartos išmaniesiems telefonams.

Nauji TOMTOM 3D žemėlapiai. TOMTOM kortelės atnaujinimai siūlomi nemokamai visą automobilio naudojimo laikotarpį. Priklausomai nuo transporto priemonės, atnaujinimai atliekami per programėlę „My Citroën“ arba automatiškai.