Skip to content
Rūpinkitės savo Citroën su „Citizen“ paslaugomis

Galutinis tikslas – ramybė

„Citizen“ paslauga užtikrina Jūsų ramybę nuo akimirkos, kai įsigijate automobilį. Ši paslaugų programa sukurta tam, kad kiekviena akimirka, praleista su Jūsų Citroën automobiliu, būtų paprastesnė.

„Citizen“ programa – tai vientisa paslaugų ekosistema, padedanti Jums viso pirkimo proceso metu: nuo galimų variantų pasirinkimo ir apsisprendimo iki pat automobilio atsiėmimo.

„MY CITROËN“ PROGRAMĖLĖ

Jūsų ryšį palaikantis automobilis

Naudodamiesi programėle „My Citroën“, prieinama „iOS“ ir „Android“ įrenginiuose, galite naudotis daugybe paslaugų, paverčiančių Citroën aptarnavimo patirtį kuo malonesne. Programėlė informuos Jus apie artėjančią Jūsų „Citroën“ techninio aptarnavimo datą. Tuomet galite internetu rezervuoti apsilankymo servise laiką ir gauti pageidaujamo serviso pasiūlymą – ir visa tai galite atlikti mėgaudamiesi savo namų komfortu. Ir tai dar ne viskas. Pasinaudokite specialiais Citroën ir partnerių pasiūlymais, gaukite VIP kvietimus ir džiaukitės bandomaisiais važiavimais anksčiau už kitus. Paskubėkite – atsisiųskite programėlę jau šiandien

MY CITROËN  ASISTENTAS

Jūsų nuotolinis asistentas 

Pasinaudokite „Citroën Assistance“ paslauga automobilio gedimo ar avarijos atveju. Mes pasirūpinsime Jumis ir Jūsų automobilio remontu, kad galėtumėte toliau tęsti savo kelionę – net jei automobilis sugenda šalia Jūsų namų. 

 

Visiems Citroën automobiliams suteikiama neribota pagalbos kelyje paslauga – tereikia, kad automobilis būtų aptarnaujamas oficialioje atstovybėje. 

 

+ 370 520 53 695

PASIŪLYMAI IR REZERVACIJA INTERNETU

Norite rezervuoti apsilankymą internetu arba teirautis kainos pasiūlymo.
Rezervuoti apsilankymo laiką ar gauti serviso pasiūlymą dar niekada nebuvo taip paprasta. Vos keliais spustelėjimais internete arba „My Citroën“ programėlėje galite pasirinkti artimiausią techninės priežiūros centrą, nurodyti pageidaujamą paslaugą ir nurodyti tikslų atvykimo laiką. Galite net pasinaudoti specialiomis nuolaidomis „laimingos valandos“ metu (priklausomai nuo prieinamo apsilankymo dirbtuvėse laiko).

VIDEOCHECK

Vaizdo įraše užfiksuoti atliekami darbai

Vaizdo patikra – tai naujoviška garantinio aptarnavimo paslauga, skirta patvirtinti bet kokius papildomus darbus, kuriuos reikia atlikti serviso centre.

Jei techninės priežiūros metu nustatoma, kad reikia atlikti anksčiau nenumatytus techninės priežiūros darbus, serviso meistrai Jus apie tai informuoja.

Vaizdo patikros funkcija leidžia Jums atsiųsti vaizdo įrašą, kuriame užfiksuoti Jūsų transporto priemonei atliekami darbai. Darbų pasiūlymas, su kuriuo galite sutikti arba jo atsisakyti, siunčiamas Jums SMS žinute arba el. paštu. Tuomet pasiūlymą galite patvirtinti arba atmesti nuotoliniu būdu.

Sugrupuojant visus darbus, kuriuos gali tekti atlikti Jūsų automobiliui, vaizdo patikros paslauga padeda taupyti Jūsų laiką.

ATNAUJINKITE ŽEMĖLAPĮ

Jūsų GPS žemėlapių atnaujinimas

Kad navigacijos sistema veiktų optimaliai, jai reikalingi naujausi žemėlapiai. Todėl Citroën reguliariai atnaujina Jūsų automobilio žemėlapius.