Skip to content
AMI ATSINAUJINA
NAUJAS DIZAINAS

 

Matmenys išlieka tokie patys, tačiau automobilis įgauna naujai suprojektuotą priekinę ir galinę dalį, kuri dar labiau pabrėžia draugiškesnį charakterį.

 

Dizainas demonstruoja išvaizdą, kuri yra prieinama kiekvienam ir tuo pačiu tapo brandesnė, įgaudama aštresnių linijų.

Nauja išvaizda

Priekiniai žibintai, įrėminti juodu, lyg akių vokai atrodančiu dekoru, perkelti prie pat priekinio stiklo pagrindo. Kam visa tai? Kad sukurtų dar išraiškingesnį Ami veidą!

Naujas logotipas

Naujasis logotipas yra pakreiptas – jis skirtas labiau patraukti dėmėsį. Lyginant su ankstesne karta, apatinė jo dalis atsisakė apvalumo, įgaudama tvirtesnį stilių.

Nauja išvaizda

Priekiniai žibintai, įrėminti juodu, lyg akių vokai atrodančiu dekoru, perkelti prie pat priekinio stiklo pagrindo. Kam visa tai? Kad sukurtų dar išraiškingesnį Ami veidą!

Naujas logotipas

Naujasis logotipas yra pakreiptas – jis skirtas labiau patraukti dėmėsį. Lyginant su ankstesne karta, apatinė jo dalis atsisakė apvalumo, įgaudama tvirtesnį stilių.
Dizainas

 

Uždaro formos motyvas iš priekio atsikartoja ir kituose elementuose – ratlankių gaubtuose su užapvalinto kvadrato raštu bei lipduku ant galinio šoninio lango.

 

Šios detalės įkvėptos šiuolaikinio meno, dizaino ir naujųjų technologijų.

Sėkmė
Mikromobilumo lyderis
Ami tapo tikru reiškiniu visuomenėje – jau daugiau nei 65 000 klientų pasirinko šį modelį, kuris pakeitė miesto ir priemiesčio judėjimo įpročius. Šis elektrinis automobilis iš naujo apibrėžė patogų mobilumą, padarydamas jį prieinamą plačiam žmonių ratui.